Alla inlägg den 9 november 2007

Av Bergman - 9 november 2007 22:53

Får sova snart... skööönt.

Skola imorrn med men hoppas på att vi blir klara lite tidigare så man kan få ut å springa lite... har ju inte hunnit det idag eftersom det varit sån sjukt lång dag. Var ju på jobbet halv sju för att jobba undan lite men så kom jag ju inte in på några datorer så det blev inget men hann ju med det sedan. Har pratat med chefen å Magnus om läget med, känns bra eftersom man inte vet hur man kommer att reagera på hormonerna.


Nepp. ska nog gå å sova nu.. ligger några timmar back. Ska ju till Jonas och Tinny imorrn. Blir trevligt.


nepp.. sova

Av Bergman - 9 november 2007 18:01

VArit i Skövde ju. Snöade massor och folk kör som de aldrig har sett snö förut!!!! GU! Hur sakta som helst. Nåja.. hemma nu. Är fruktansvärt trött men skolan drar igång nu så det är bara att bita ihop.


Svejs

Av Bergman - 9 november 2007 06:34

Trodde det skulle gå fort att skriva igår men det gjorde det INTE utan kom i säng vid halv två. Upp nu klockan 6... härligt. MEn vad gör man inte för att få sluta lite tidigare idag??? Ska vara klara 11.30 här idag. Fattar inte vad jag fock 16 ifrån??? nåja, hoppas kunna dra någolunda tidigt iaf så  jag ska upp å sätta prognoser... :P


Pratade med orosmolnet igår med. Vet inte om det gick bra men jag är väldigt nöjd med att jag vågade gå dit och säga vad jag tycker istället för att skicka någon chef. Får se hur det utvecklar sig i framtiden.


Kommer att vara såååå trött ikväll. Skola är det ju med. Har ingen som helst lust men det är bara att bita ihop. är inte mycket kvar nu...


*gäsp* näe ska avveckla mig härifrån nu...


snutten.. snart kommer jag!!!!

Presentation

Omröstning

Vars ska vi bo?
 Härnta
 Sundsvall

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards