Direktlänk till inlägg 6 november 2006

Traning

Av Bergman - 6 november 2006 19:32

Joho, sa var forsta traningen avklarad har. Skulle ju inte trana idag, men kunde inte lata bli. Kandes bra att fa jogga ur intervallerna idag lite. Sa skont med internet, maste bara saga det. Kom ju varsta ovadret har forut nar jag satt vid datorn, men efter att jag atit, tvattat och vilat sa hade det lugnat ner sig sa pass att man kunde ge sig ut. Sprang ner till en park som skulle vara valdigt fin, det var den med. Horde hur mycket grodor som helst nar jag var ute, sa fort det var ett litet vattendrag sa hordes hur mycket grodor som helst. Sag tva djur med, sag ut som jattestora rattor utan svans och de sprang jattefort. Kanske var stora som katter, fast med lagre ben. Sa sota, sag de inte pa nara hall dock, lite trakigt. Fick hora att det kanske var marsvin, men jag vet inte. Pavag tillbaka var jag tvungen att klampa ner i en sandara myr for att se om jag sag nagon groda, men gjorde inte det. Tankte om det var nagon jattestor eller nagon fin fargglad. Lat mycket gjorde de iaf.Har varit och tagit kort med, blev utsatt for uppfnissing, haha.. men kortet blev inte sa illa anda, fick dock ta om det en gang... ja, ja, for att jag ar rookie sags det. Ikvall ska vi sedan pa isbrytarparty och da maste vi ha uniformen pa oss, funderar pa att borja trana att ta pa mig den nu. Skulle behova trana pa lite exercis med, sa man inte skammer ut sig, men det hinns med hoppas jag.Fatt prata med Mathias med, kanns skont. Fanns ju MSN pa datorn sa man kunde chatta lite, hjalpte massor, aven om det inte ar samma sak som att traffas sa ar det ju sa nara man kan komma just nu. Vet ju exakt vart han sitter nar han skriver och sa...Synd att man missade festen som var i helgen med. Skulle ju for en gang skull vara med pa Ankis hallowenfest, men fick noja mig med att titta pa bilderna som Kisse lagt upp.Ska nog inta sanglage nu, ev satta sig ute i solen som faktiskt tittar fram just nu. Ar lite trott, ska ju trana imorrn och sedan ar det tavling pa onsdag. Fick reda pa i vilken startgrupp man ska springa med, i trean av fyra tycker de, hmm.. jag vet inte jag, ska kolla om Anna vill byta.Nepp.. ut i friska luften nu..kramisar pa er

 
 
kisse

kisse

6 november 2006 20:37

Hoppas det går bra på tävlingen på onsdag! Kram tänker på dig!

http://kissegirl.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bergman - 29 september 2012 23:04

Idag var det dags för det 48:e Lidingöloppet. Jag hade ingen önskan att återuppleva förra årets kaos då jag knappt hann till start så vi åkte ner på fredagen hela familjen och roade oss med att åka tunnelbana, besöka sci-fibutiken, BR leksaker och Bu...

Av Bergman - 13 september 2012 08:42

Ja, är hur synd som helst om mig! Jag är förkyld! Överväger amputation av allt ovanför axlarna eftersom det är där det smärtar och värker. Jag måste bli frisk nu! Så jävla otajmat! Nästa helg är det medel och stafett-SM och helgen efter det Liding...

Av Bergman - 5 september 2012 06:53

Jag känner vemod.   Jag har gått 6 år på Nylands skola och den erbjuder en unik miljö! Det är så otroligt tråkigt att inte någon startar friskola där, eller att man utnyttjat miljön ännu mer. Skolan ligger efter en liten grusväg, granne med en bo...

Av Bergman - 12 augusti 2012 11:47

Först var jag skitglad över att jag fått en plats i dey fulltecknade loppet. Men, sen kom sommaren och förkylningen! Och tröttheten! Två träningspass på tre veckor, sen fem intensiva dagar på oringen. Därefter 4 pass på två veckor som sista uppladdni...

Av Bergman - 4 augusti 2012 16:21

Idag var det dags för Höga Kusten marathon. Jag brukar springa halvmaran men kände mig inte sugen på att mala banan två varv så jag valde Multi singel istället; 20 km cykling (asfalt, grus, bred stig, smal stig), 500m simning, 8 km löpning. Spring...

Presentation

Omröstning

Vars ska vi bo?
 Härnta
 Sundsvall

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2006 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards